Ця стаття орієнтована не на кінцевих споживачів автономної каналізації, а насамперед на охочих полювати за біолохами на безкрайніх просторах беззаконної української землі.
Унікальною особливістю українських виробників систем автономної каналізації є їхня загальна одержимість трьома першими літерами в назві обладнання - БІО!
Вікіпедія трактує це слово так:
Біо (від др.-грец. βίος - життя) - приставка, що означає відношення до життя. Біо - одиниця сили струму в системі одиниць СГСБ (сантиметр-грам-секунда-біо), названа на честь Ж.-Б. Біо. Біо - російська синті-поп група, утворена Олександром Яковлєвим в 1990 році
Як це слово пов'язане з очищенням стоків, водою, каналізацією тощо залишається загадкою. Однак, не перестає дивувати той факт, скільки клієнтів (далі за текстом біолохів) вдається залучити подібним компаніям.
Аналізуючи ринок біоконкурентів, неважко дійти простого висновку, яким саме чином біолохи ведуться на різного роду біохерню.
Рецепт цього дуже простий і складається із 5 кроків:
1. Створюємо бренд із першими трьома літерами БІО!
Ось кілька яскравих прикладів із наступним корпоративним девізом:
БіоСкептик - Скептик не придбає септик, скептик вибере біоскептик!
БіоПроффесор -
Професійно вирішуємо ФСЄ ваші погані проблеми!
БіоТреш -
Ваш треш – наш кеш!
БіоЦех -
Наша Система БіоЦеху – очищення від наслідків сміху!
БіоWTF -
What The Fuck is БіоWTF?!
Біокал -
Кал наклав - Біокал замовив!
2. Заходимо на сайт aquatec.in.ua, копіюємо контент та змінюємо слово AQUATEC на назву згідно з пунктом номер 1 вище. Контенту багато, тому беремо перших 10 рядків, щоб не морочитися.
3. Замовляємо 3D-візуалізацію. Це найголовніше. Оскільки показати насправді ми нічого не зможемо, то вся надія на красиві 3D картинки. Саме ними ведуться всі биолохи.
4. Створюємо та публікуємо свій сайт. Обов'язково необхідно вказати, що компанія працює вже 85 років, за цей період продано 160.000 одиниць автономної каналізації і головне, розмістити як мінімум один відгук клієнта з фотографією трактора і труби навпроти якогось будинку.
5. Проплачуємо рекламу сайту у GOOGLE.
От і все. Полювання на біолохів почалося.
І повірте, кращого моменту, ніж зараз не знайти. Правова база в Україні відсутня, контролю немає. Сертифікати СЕС продаються по 3000 за штуку та 5000 оптом біля кожного сигаретного кіоску. І найголовніше, обладнання для очищення стічних вод не підлягає сертифікації в Україні!
Поспішайте! Біолохів з кожним днем стає дедалі менше. Люди починають розбиратися, читають, дивляться відгуки, хочуть дійсно побачити чисту воду та розуміють, що якісне обладнання дешевим не буває.
Саме такі клієнти обирають AQUATEC та не стають БіоЛохами.
Унікальною особливістю українських виробників систем автономної каналізації є їхня загальна одержимість трьома першими літерами в назві обладнання - БІО!
Вікіпедія трактує це слово так:
Біо (від др.-грец. βίος - життя) - приставка, що означає відношення до життя. Біо - одиниця сили струму в системі одиниць СГСБ (сантиметр-грам-секунда-біо), названа на честь Ж.-Б. Біо. Біо - російська синті-поп група, утворена Олександром Яковлєвим в 1990 році
Як це слово пов'язане з очищенням стоків, водою, каналізацією тощо залишається загадкою. Однак, не перестає дивувати той факт, скільки клієнтів (далі за текстом біолохів) вдається залучити подібним компаніям.
Аналізуючи ринок біоконкурентів, неважко дійти простого висновку, яким саме чином біолохи ведуться на різного роду біохерню.
Рецепт цього дуже простий і складається із 5 кроків:
1. Створюємо бренд із першими трьома літерами БІО!
Ось кілька яскравих прикладів із наступним корпоративним девізом:
БіоСкептик - Скептик не придбає септик, скептик вибере біоскептик!
БіоПроффесор -
Професійно вирішуємо ФСЄ ваші погані проблеми!
БіоТреш -
Ваш треш – наш кеш!
БіоЦех -
Наша Система БіоЦеху – очищення від наслідків сміху!
БіоWTF -
What The Fuck is БіоWTF?!
Біокал -
Кал наклав - Біокал замовив!
2. Заходимо на сайт aquatec.in.ua, копіюємо контент та змінюємо слово AQUATEC на назву згідно з пунктом номер 1 вище. Контенту багато, тому беремо перших 10 рядків, щоб не морочитися.
3. Замовляємо 3D-візуалізацію. Це найголовніше. Оскільки показати насправді ми нічого не зможемо, то вся надія на красиві 3D картинки. Саме ними ведуться всі биолохи.
4. Створюємо та публікуємо свій сайт. Обов'язково необхідно вказати, що компанія працює вже 85 років, за цей період продано 160.000 одиниць автономної каналізації і головне, розмістити як мінімум один відгук клієнта з фотографією трактора і труби навпроти якогось будинку.
5. Проплачуємо рекламу сайту у GOOGLE.
От і все. Полювання на біолохів почалося.
І повірте, кращого моменту, ніж зараз не знайти. Правова база в Україні відсутня, контролю немає. Сертифікати СЕС продаються по 3000 за штуку та 5000 оптом біля кожного сигаретного кіоску. І найголовніше, обладнання для очищення стічних вод не підлягає сертифікації в Україні!
Поспішайте! Біолохів з кожним днем стає дедалі менше. Люди починають розбиратися, читають, дивляться відгуки, хочуть дійсно побачити чисту воду та розуміють, що якісне обладнання дешевим не буває.
Саме такі клієнти обирають AQUATEC та не стають БіоЛохами.